Էլեկտրոնային դեկանատը ուղղորդված է ինչպես դեպի հեռավար ուսուցումը, այնպես էլ առերեսի աջակցումը: Այն թույլ է տալիս կառավարել ուսումնական գործընթացները՝ հիմնվելով ուսումնական ծրագրերի, զուգահեռների և ակադեմիական խմբերի վրա; հնարավորություն է տալիս բաշխել ուսումնական գործընթացի օբյեկտները ըստ բաժինների հիերարխիկ կառուցվածքի՝ մուտքի իրավունքների սահմանազատմամբ: Ներառում է անհրաժեշտ էլեկտրոնային փաստաթղթերը և հաշվետվությունը, մասնակիցների և անհատական հետագծերի փոխազդեցության ավտոմատացումը, զգալիորեն խնայում է ընթացակարգերի ժամանակը, պահպանում է բոլոր գործընթացների և իրադարձությունների պատմությունը: